Triss-t

2012-02-14 ♥ 07:38:39 | Kategori >> Allmänt | KOMMENTARER (0)

Det stör mig att Triss-skraparna på Nyhetsmorgon alltid verkar vara människor som redan har massa pengar. Förra veckan var det en man med klackring på lillfingret som vann 100.000 kr. Hade han sålt den där klackringen så kanske han hade haft 200.000? Fast vad vet jag, en underklassmänniska från slummen? Det kanske var en sån där ring man får i kinderägg. Och de som vinner 50.000 och säger: Åh vad bra, vi som hade planerat en resa till Thailand! Men vad bra, då har ni lite mer fickpengar då! Själv sitter jag och räknar vartenda jävla öre för att få det att räcka varje månad. Om jag vann 50.000 skulle jag köpa så mycket blöjor så att jag slapp tänka på det de kommande blöjåren. Och skor som inte läcker.

Det är alla hjärtans dag idag. Onödigt. Så jävla onödigt.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0