Trött

2012-02-15 ♥ 20:32:35 | Kategori >> Allmänt | KOMMENTARER (0)

Idag är jag så förbannat, fruktansvärt jävla trött på perfektion och besserwissar. Kanske att jag får skylla mig själv en smula som läser och tittar på bilder jag bara bli irriterad av. Fast bara kanske.
De flesta dagar är så lugna och stillsamma, så när det väl är lite att göra så blir jag så jävla trött och irriterad på ALLT. Det är inte meningen, förlåt min älskade och förlåt mamma.

Jag sätter mig och.pustar.ut.ordentligt.slappnar.av.i.axlarna, försöker i alla fall. Önskar att jag kunde unna mig själv ett bad, men vet att när jag ligger med min trötta mammakropp under ytan kommer jag ändå spetsa öronen och lyssna efter lillan, trots att hennes pappa sitter uppe. Jag känner bara att det känns meningslöst när jag ändå inte kommer kunna slappna av.
Jag har en konstig känsla i mig. I bakhuvudet. Ner i nacken, axlarna och fram på halsen. Det känns som att någon försöker strypa mig. Svårt att andas, tryck för bröstet. JAG ÄR SÅ TRÖTT.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0