Päron

2012-01-02 ♥ 18:24:13 | Kategori >> Allmänt | KOMMENTARER (0)

Idag kom mamma hit, så vi har varit ute vid Hälla och handlat lite. Vi passade på att storhandla. Det går inte att göra när vi bara är två och har barnvagn. Tre stycken passade perfekt. Mamma bar Molly för att hon var grinig, trött och hungrig, Tobbe la ner onödiga saker i korgen (med onödigt menas mat som bara han kan laga och han är nästan aldrig hemma.) Och jag gick runt och klagade på allt möjligt. Lika kul som vanligt. Mamma har verkligen en ängels tålamod.
Jag fick presentkort på H&M av Tobbe i julklapp och hittade ett par svarta jeans idag. Blev glatt överraskad över att bara ha gått upp en storlek. Trodde det var två eller tre. Fast det är mest höfterna som är i vägen, känner mig som ett päron efter graviditeten. Meen nu har jag äntligen ett par svarta byxor igen. Praktiskt och bra.
Jag ska gå ner några kilo, så är det bara! Men börjar imorgon för jag och mamma åt tårta idag, hihi.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0