Spark där bak

2012-01-09 ♥ 02:10:49 | Kategori >> Allmänt | KOMMENTARER (0)

Jag kan inte sova. Tankarna snurrar i tusen km/h. Jag kom på att jag ju fortfarande är en människa, inte bara mamma. Jag måste ju ha ett jobb så småningom, utbildning. Det här med att vara mamma uppfyller mig helt, inte för att det är något fel med det, jag älskar att vara mamma. Men en vacker dag ska jag ta ett steg ut genom dörren och dra in lite pengar till hushållet, jag också. Jag ska dra upp huvudet ur sanden och säga: -Hej, jag är mamma, människa och jag vill jobba och göra rätt för mig.
Allt känns så jävla bra ikväll (natt) och jag tror jag går och lägger mig nu, stoppar tankarna i fickan, och tar upp dem imorgon igen. Godnatt!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0