Trött, irriterad, sur... ful

2012-01-19 ♥ 16:35:07 | Kategori >> Allmänt | KOMMENTARER (0)

Mitt humör är så jävla instabilt just nu så jag blir rädd själv. Och så får jag plocknoja, dvs allt måste se bra ut överallt och jag måste ha koll på saker, annars blir det bara ännu värre. Undrar om jag har utvecklat något slags syndrom..? En släng av Aspbergers kanske.
Och jag blir SÅ JÄVLA arg ibland, helt plötsligt, utan anledning. Och jag får svindel, yrsel, noja, värk i axlarna och tryck för bröstet. Kanske borde uppsöka läkare för ovannämnda.. Var fan kommer all stress ifrån? Molly är världens lugnaste, snällaste barn, så det är ju bara jag som stressar upp mig. Och sockerbehovet är extremt. Jag känner verkligen när blodsockret sjunker, det känns så tydligt så jag nästan borde kunna se det.
Jag blev nyss extremt upprörd av att den ena tvättmaskinen var upptagen när jag kom ner i tvättstugan. Om det är för att kläderna måste tvättas eller för att mitt behov av kontroll och rutin rubbas vet jag inte riktigt. Varför kan jag inte bara rycka på axlarna åt sånt? Jag var på gränsen att ta deras äckliga kläder, sprida ut över golvet och trampa lite på det, kanske är tur att jag fortfarande har någon spärr kvar.
Alvedon, kaka, kaffe, sen är jag förhoppningsvis på fötterna igen.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0