Lördagsafton

2012-07-28 ♥ 22:06:57 | Kategori >> Allmänt | KOMMENTARER (1)

Jag och Molly var hos pappa några dagar, helt fantastiska dagar, och nu är vi hemma igen. Gårdagen var tung men idag har det varit bättre. Trots lite småregn gick vi över till Klockartorpet och spenderade eftermiddagen med Frida och Wille. Lekparkshäng, promenad och lek. Väl hemma gjorde jag den godaste köttfärssåsen jag nånsin gjort, eller så var det bara för att jag var så extremt hungrig som det kändes gott..
Jag är trött och önskar att jag orkade läsa, men jag är mest rastlös och borde gå och lägga mig.



Kommentarer
Postat av: Joanna Löfdahl

Det är självaste maken själv, som påstår sådana saker.. Och det gör bara så ont.

2012-07-29 @ 08:43:03
URL: http://www.frumittilivet.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0