Stillastående

2012-07-14 ♥ 20:20:53 | Kategori >> Allmänt | KOMMENTARER (0)

Tiden står verkligen stilla såhär mitt i sommaren. Jag vet inte riktigt vad jag ska fylla dagarna med. Molly givetvis, men vad ska jag fylla dagarna med åt oss? Känns som att ingen kommer och hälsar på längre. Jag åker inte iväg så mycket jag heller, men jag har verkligen inga pengar. Dåligt samvete hela tiden, vet inte riktigt varför. Känns som att jag borde vara gladare och mer närvarande, fastän jag är här, ständigt. Tobbe kommer jobba resten av sommaren utan ledigt, känns så jävla tungt. Inte en enda dag i veckan kommer han vara ledig. Om någon vecka åker vi till pappa i alla fall, ska bli jättekul.
Varför kan det inte vara fint väder åtminstone? Det går ju inte en enda dag utan att det måste regna.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0