Tiden

2012-07-08 ♥ 15:23:02 | Kategori >> Allmänt | KOMMENTARER (1)

Jag vill verkligen umgås med någon nu. Med eller utan barn. Den här helgen har känts som en hel vecka. Värst är det nästan idag när det inte ens går att gå ut för att det spöregnar hela tiden. Jag är så sugen på att göra saker, att åka bort, men har inga pengar till det. Skulle vara så kul att åka till Falun bland annat. Jag vill börja jobba också, nu när Molly ändå ska börja på dagis om en månad. Och ta körkort. Hur ska jag någonsin ha råd att ta körkort? Molly är snart 1 år, herregud, vart tar tiden vägen? Har jag missat nåt?



Kommentarer
Postat av: Mitra

jag förstår vad du menar! jag har 200 på kontot så jag kan tyvärr inte komma och hälsa på heller när jag väl är ledig :( Men du är alltid välkommen hit det vet du! Hoppas du hittar på nåt jobb, jag har också lite panik över hösten! Kram och puss till dig och Molly!

2012-07-09 @ 19:43:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0