Förkylt

2012-06-15 ♥ 21:30:26 | Kategori >> Allmänt | KOMMENTARER (1)

Har haft Molly sovandes på mitt bröst i stort sett hela dagen. Hon är fortfarande hängig och sjuk, imorgon är det en vecka. Jag orkar inte. Är det någon som kan föreställa sig hur jobbigt det är att ta hand om ett barn alldeles själv, som dessutom är jätteförkyld, och man är förkyld själv? Jag ska fan aldrig mer klaga i onödan. Jag märker inte ens vad det är för väder ute, har inte varit ute ordentligt på typ en vecka. Nu måste vi fan bli friska snart innan jag dör.

Kollar fotboll för fullt. Två gånger om dagen varje dag. Löööv it.



Kommentarer
Postat av: Joanna

Uscha, LIDER med er. Vet mycket väl hur jobbigt det är med sjuka barn, vi har ju som sagt var haft vår beskärda del med Anton.

Jag håller tummarna för att ni blir friska fort!! Ni får kurera med alvedon och nässpray och allt sånt där!



Storkryapåkram från oss!!! <3

2012-06-16 @ 09:33:29
URL: http://frumittilivet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0