Mitt i sommaren

2012-06-25 ♥ 19:23:19 | Kategori >> Allmänt | KOMMENTARER (0)

 Midsommar var bra, väldigt lugn. Jag, Tobbe och Molly tog tåget till Fagersta och firande den där med mamma, pappa, Tommy, Nettan, Tim och en liten Emil med bruten arm. Nu har vi spenderat två dagar tillsammans, jag och min lilla familj. Imorgon åker Tobbe på peace & love och jag tar med Molly och åker till mamma de dagarna. Det känns för jobbigt att vara i Västerås helt ensam, dessutom verkar det som att det ska regna hela veckan och då kommer vi bara sitta inne här och det orkar jag inte, speciellt inte nu när vi nyss blivit fria från isoleringen efter förkylningen.
På söndag kommer äntligen Emma och Angelina hem från Polen, jag saknar dem så otroligt mycket!
Nu ska jag äta pannkaka med choklad och sen ska trollet nattas.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0