Stjärt

2012-06-04 ♥ 19:00:26 | Kategori >> Allmänt | KOMMENTARER (0)

Jag sa: "Det var en som böd över mig på tradera." Vafan, vaddå böd, liksom? Men jag stör mig alltid på ord som myste (mös?) eller vad fan heter det, snälla berätta det för mig! Bytte (böt) fast böt vet jag ju att man inte säger.

När jag var ute och gick med Molly i vagnen idag så gick vi förbi en uppfart utanför massa radhus. Molly hade precis somnat ordentligt när en förbannadäckligdumjävlaidiotjävel startar sin brummande jävla fyrhjuling precis när vi går förbi. Efter det planerade jag mord i huvudet en stund. Tur att jag kan kontrollera mina infall.

Jag såg förresten en barnvagn idag med ett miljöpartimärke på. Vafan! Stackars barn. Barnvagnen var naturligtvis naturgrön, och föräldrarnas jackor likaså. Pappan hade en Fjällrävenryggsäck, fast det kanske var överflödig information. De kallar säker barnet för hen bara för att och har redan nu placerat den stackarn på en "ur och skur" förskola. Ååååååååh jag HATAR miljöpartieeeet!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0