Kärlek och hat

2012-03-17 ♥ 21:13:24 | Kategori >> Allmänt | KOMMENTARER (0)

Varenda jävla lördag har jag kanal 4 på här hemma och sitter och stör mig på Gladiatorerna. "Vaddå gladiatoren redo?" Det heter väl gladiatorn, för i helvete?! Och kommentatorerna är ju så jäävla töntiga. Är det verkligen något underhållningsvärde i Gladiatorerna? Måste det finnas kommentatorer? Måste de kvinnliga gladiatorerna se ut som porrstjärnor? Och måste de ha så töntiga namn? Va? Mänskligheten alltså.. Samtidigt är jag så full av sånt jag älskar samtidigt. Att se Molly när hon blir så glad av att komma någonstans i gåstolen, hennes leende när man kommer nära och pratar med henne. Bara att titta på hennes rygg när hon sitter och plockar och leker med sina leksaker. När hon lägger händerna på mina kinder och det ser ut som att hon vill säga: "Jag älskar dig, mamma, vad knäpp du är." Det är kärlek det.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0