Nostalgi

2012-03-03 ♥ 00:16:16 | Kategori >> Allmänt | KOMMENTARER (0)



Jag har spenderat min fredagskväll framför datorn med att titta på gamla bilder och minnas tillbaka. Varför förstod jag inte, när jag mådde som sämst, hur bra jag egentligen hade det? Tänk om jag hade kunnat gå tillbaka nu och klappa mig själv på min 17-åriga axel och säga: -"Var rädd om dig nu, allt blir bra." Å andra sidan kanske jag inte suttit här om jag mått på nåt annat sätt och gjort andra val. Allt jag gått igenom har lett fram till där jag är idag. Så måste det ju vara.
Bilden är från 2008 när jag bodde med min katt Guinness i min takvåningsetta i Fagersta. Den kommande sommaren var den bästa i mitt liv hittills.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0