Pepp

2012-03-16 ♥ 21:08:56 | Kategori >> Allmänt | KOMMENTARER (0)

Det har varit en bra dag idag. Jag har varit glad sen jag vaknade,(06.34) även om orken och energin började mattas av ordentligt under eftermiddagen. I morse tog vi oss med hjälp av Enirokarta till en förskola på Viksäng för att hälsa på. Molly tyckte det var så kul att se barnen som lekte. Fasar redan för att börja inskolning på dagis, men det är ju som tur är några månader kvar i alla fall. Efter förskolebesöket tog vi bussen ner på stan och mötte mamma som kom med tåget. Fikade och gick runt på stan. Molly fick ett jättefint sailorset. Runt fyra kom vi hem och däckade båda två, vaknade sju. Nu sover lillan i alla fall, efter badet. Så jag får fredagsmysa själv resten av kvällen. Lite te på det tror jag.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0