Trevlig helg

2012-03-10 ♥ 19:51:31 | Kategori >> Allmänt | KOMMENTARER (0)

En uttjatad fras, men jag är trött. Trött så in i helvete. Och ont i ryggen.
Pappa och Daniel och Oscar var här idag. Vi tog en promenad med Emma och Angelina. Jag var inget roligt sällskap i och med att jag bara klagade och tjatade hela tiden. Det är inte kul att umgås med en Jessica som är trött, hungrig, har mens (!) och glömde ta sin medicin i morse. Stackars pappa, han sa att jag var hispig. Nu är det dags för lite mello, kul! Far hem till Västerås i morgon igen. Nästa vecka ska skinnjackan bli min, jag skiter i om jag får svälta resten av månaden. Lika bra att köpa en mindre storlek så att jag kan ha den när jag ligger på svältgränsen i maj.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0