---

2012-11-19 ♥ 11:14:03 | Kategori >> Allmänt | KOMMENTARER (0)

Fy fan, mår inte bra idag. Ont i halsen och allmänt seg. Jag bestämde mig för att vara hemma och vila idag, samla nya krafter till resten av veckan, hoppas det funkar så. Ångrar nästan att jag valde att vara hemma i den här skiten. Det är så jävla stökigt och rörigt och vi kommer aldrig riktigt på plats. Ingen har tid att plocka upp allt, och jag vill bara gråta. Jag är rätt överkänslig nu över huvud taget. I morse halkade Molly till och petade in ett finger i ögat på mig så att jag började gråta. Eller så var det bara för att jag inte vill vara i den här jävla lägenheten, jag vill flytta.
Så jävla otacksam, aldrig något som duger. Mamma, kom och hämta mig.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0