En sån här.

2012-11-25 ♥ 16:32:32 | Kategori >> Allmänt | KOMMENTARER (0)

1. Hur gammal är du om fem år? 29, hemska tanke..
2. Vem tillbringade du minst två timmar med i dag? Molly och Tobbe.
3. Hur lång är du? 170 cm.
4. Vilken är den senaste filmen du sett? Ted, men såg inte klart den, skitdålig. Och så tittade jag lite på Shutter Island igår, men jag vågade inte se klart den, trots att jag sett den hundra gånger innan.
5. Vem ringde du senast? Emma.
6. Vem ringde dig senast? Pappa.
7. Hur löd det senaste sms:et du fick? Vet inte, orkar inte ta reda på det heller..
8.Föredrar du att ringa eller skicka sms? Beror på vem jag vill få tag i.
9. Är dina föräldrar gifta eller skilda? Skilda.
10. När såg du senast din mamma? Ganska precis en vecka sen.
12. När vaknade du i dag? Halv nio.
13. Vilken är din favoritjulsång? Fairytale of New york.
14. Vilken är din favoritplats? Hemma, och hos mamma. Vilken plats föredrar du minst? Vet inte riktigt..
16. Var tror du att du befinner dig om tio år? Det har jag verkligen ingen aning om. Intressant tanke dock.
17. Vad skrämde dig om natten som barn? Minns inte, spöken antagligen.
18. Vad fick dig verkligen att skratta senast? Mollys skratt.
19. Hur stor är din säng? Dubbel.
20. Har du stationär eller bärbar dator? Stationär.
21. Sover du med eller utan kläder på dig? Med, alltid.
22. Hur många kuddar har du i sängen? 5, fast då delar vi alla tre.
23. Hur många landskap har du bott i? 6 (!) Västmanland, Dalarna, Närke, Uppland, Småland, Norrland.
24. Vilka städer har du bott i? Fagersta, Smedjebacken, Falun, Kopparberg, Uppsala, Loftahammar, Jönköping, Piteå, Västerås
25. Föredrar du skor, strumpor eller barfota? Strumpor.
26. Är du social? Ja, har blivit mer och mer.
27. Vilken är din favoritglass? Choklad och jordgubb.
28. Vilken är din favoritefterrätt? Allt, marängsviss mest kanske.
29. Tycker du om kinamat? Ja och det åt vi idag faktiskt.
30. Tycker du om kaffe? Jaa!
31. Vad dricker du till frukost? Alltid kaffe.
32. Sover du på någon särskild sida? Nej båda lika mycket.
33. Kan du spela poker? Ja, litegrann.
34. Tycker du om att mysa/kela? Ja.
35. Är du en beroendemänniska? Ja, det är jag nog.
36. Känner du någon med samma födelsedag som din? Nej, men Zlatan gör det, synd att vi inte känner varann bara.
37. Vill du ha barn? Ja jag vill ha fler.
38. Kan du några andra språk än svenska? Engelska.
39. Har du någonsin åkt ambulans? Ja.
40. Föredrar du havet eller en bassäng? Bassäng, om det gäller att bada.
41. Vad spenderar du helst pengar på? Molly.
42. Äger du dyrbara smycken? Nej.
43. Vilket är ditt favoritprogram på tv? Hmm, x-factor? Haha, nej jag tittar inte så mycket på tv.
44. Kan du rulla med tungan? Rulla..? Eh, jag tror det..
45. Vem är den roligaste människan du känner? Molly.
46. Sover du med gosedjur?  Nej
47. Vad har du för ringsignal?  Så ointressant, inte fan vet jag..
48. Har du kvar klädesplagg från då du var liten?  Ja, Molly har en ful t-shirt som reserv som jag hade när jag var liten.
49. Vad har du närmast dig just nu som är rött? Ett nagellack.
52. Har du fått fortkörningsböter någon gång? Nej, har inget körkort.
50. Flirtar du mycket? Nej.
51. Kan du byta olja på bilen? Nej antagligen inte.
53. Vilken var den senaste boken du läste? Någon tråkig pedagogikbok.
54. Läser du någon dagstidning? Nej, Metro ibland.
55. Prenumererar du på någon veckotidning? Nej.
56. Dansar du i bilen? Hah, nej.
57. Vilken radiostation lyssnade du till senast? Lyssnar aldrig på radio.
58. Vad var det senaste du krafsade ner på ett papper? En julklappslista.
59. När var du i kyrkan senast? Tände ljus där för någon månad sen.
60. Är du lycklig? Ja, hyfsat.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0