Gris

2012-11-27 ♥ 06:51:01 | Kategori >> Allmänt | KOMMENTARER (0)

Igår var en riktig skitdag. Jag fick vara med på hela kompetensutvecklingsdagen men hade lika gärna kunnat vara utan. Det kändes bara jobbigt från början till slut. Som när något börjar dåligt och fortsätter så, typ det värsta som finns. Men nu är det en ny dag med nya tag. Det regnar, jag ska dricka upp kaffet, försöka äta frukost och bege mig till förskolan. Imorgon ska jag och min handledare gå på mittseminarium och jag är skitnervös, känner mig inte förberedd alls, borde ha skrivit ett bättre underlag för min praktiska yrkesteori. Längtar inte ett jävla dugg tillbaka till skolan, jag vill börja jobba nu!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0