Guldfisk

2012-11-05 ♥ 09:58:57 | Kategori >> Allmänt | KOMMENTARER (0)

Tur att jag skriver både dagbok och i almanackan. Efter tre dagar glömmer jag vad jag gjort. På söndagskvällen minns jag inte vad jag gjort på fredagen, till exempel. Hur kan det vara så? Har jag minnesförlust eller är jag för uppstressad? Ibland minns jag knappt vad jag gjort dagen innan. Som en guldfisk fast i en skål, simmar runt, runt och kommer inget ihåg..
 
I helgen har vi i alla fall haft det bra. I lördags kom pappa och Oscar. Vi tog en promenad till Rusta, och åt på Max. På eftermiddagen kom Emma och Angelina och igår var vi och lekte på Busborgen. Jag har inte hittat kabeln till kameran så jag kan inte ladda upp några bilder. Skitkul hade vi i alla fall. Speciellt jag och Emma som blev som barn på nytt. Molly och Angelina hade också kul (bara så ni vet.) Nu är skruttan på dagis och jag ska tentaplugga. På onsdag ska jag skriva salstenta och jag är lite smånervig. Imorgon får vi reda på vad vi ska läsa, mer exakt :/ Jag väntar fortfarande på en bok som jag inte fått än, heh. Får väl sitta och läsa på måfå i böckerna, och avhandlingar.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0