Life

2012-11-15 ♥ 23:26:28 | Kategori >> Allmänt | KOMMENTARER (1)

Jag tor inte att jag någonsin varit så här trött i mitt liv. I måndags började jag praktiken på Stigbergsgårdens förskola och det går jättebra. Men jag är så fruktansvärt trött. Hur mycket jag än försöker så kan jag inte låta bli att somna när jag lägger Molly runt 19, och då blir inget gjort här hemma. Jag har fortfarande lite svårt att acceptera att livet är så att man ska jobba 8 timmar varje dag och sen bara ha 3-4 timmar med sina barn. Men livet ser ju ut så, får väl försöka ta igen det på helgerna.
Igår var Emma och Angelina här och vi gick till Busborgen allihop. Jag tror att jag aldrig sett ett barn blivit så glad över något som när Angelina kommer dit. Hon lyser. Molly går mest runt och tittar och pillar lite på saker i lugn och ro. Vi träffade Anna och Ellie också och lekte med dem ett tag.
Dags att gå och lägga sig nu då så jag orkar gå upp 06 imorgon igen.



Kommentarer
Postat av: Mitra

Du är DUKTIG! <3

2012-11-16 @ 02:23:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0