Nya tag

2012-10-23 ♥ 14:15:33 | Kategori >> Allmänt | KOMMENTARER (0)

Det har varit fruktansvärt skitjobbigt att vara utan internet. Jag har behövt blackboard, hur mycket jag än hatar det, och flera gånger har jag stått med en halvfärdig maträtt och behövt googla. Facebook har jag visserligen inte saknat sådär jättemycket, men uppdateringen har varit på noll och dessutom har jag känt mig mycket mer ensam utan det. Vad sjukt det har blivit egentligen. Alla vänner har jag ju på Facebook, träffar aldrig någon i verkliga livet längre. Jättetråkigt, men jag vet att det beror på mig själv. Det har varit så mycket med flytt och plugg och allt nytt, inskolningen på dagis osv. Dagis går jättebra nu, Molly trivs och är inte längre ledsen när vi lämnar. Men sjukdomarna avlöser varandra. Just nu är det väldigt hostigt och kladdigt i ögonen. Annars är hon pigg och glad. Och jag med, hyfsat i alla fall. Första delkursen gick inte så bra, men nu har jag tagit nya tag till den här och den är mycket mer intressant. Om några veckor är det dags för praktik och det ska bli så kul!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0