Klöppt

2013-04-26 ♥ 11:42:53 | Kategori >> Allmänt | KOMMENTARER (1)

Jag panikklippte mig idag. Gör aldrig det! Bakifrån ser jag ut som en tant och framifrån ser jag ut som Skorpan i Bröderna Lejonhjärta. Tack för 70-talsinspirationen! Det enda som är bra är att jag inte gjorde slingor, de hade varit onödiga eftersom jag kommer ha mössa på mig de närmsta månaderna.
Varför sitter jag bara framför datorn och dricker kaffe och lyssnar på musik? Varför fortsätter jag inte på min 6-poängshemtenta? Varför sitter jag och tittar på Champions league på kvällarna istället för att plugga? Vad fan är det för fel på mig, bullen?



Kommentarer
Postat av: Rebecca

Haha. Panikklippen är de värsta klippen. När man springer in och ba "ÄNDRA NÅGOT! TA BORT DET!"

Tycker man borde behöva boka minst två dagar innan för att inte göra något förhastat.

Svar: Tacktacktack :)

2013-05-12 @ 13:54:09
URL: http://solomag.se/alltutom

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0