tisdag6augusti

2013-08-06 ♥ 09:34:54 | Kategori >> Allmänt | KOMMENTARER (1)

sommaren tickar mot sitt slut och jag försöker sno åt mig den sista solen och njuter så mycket jag kan av sista ledigheten. i helgen var vi i Fagersta, alla tre. vi var bla. på spelmansstämma på hembygdsgården och jag hittade en tavla på en loppis som jag är helt kär i och inte kan sluta tänka på. trodde aldrig att det skulle ske, jag har aldrig tyckt om en tavla i hela mitt liv. men denna ska jag vårda och älska och hänga på den bästa platsen i nya lägenheten. snart bara tre veckor kvar till flytten!
jag och Molly var och hälsade på gamla dagis igår, hon kommer inte gå där mer, tänkte först om hon skulle gå två veckor innan vi flyttar, men det känns inte riktigt rätt. hon var blivit så blyg och mammig också, så vi väntar med dagisstart tills vi flyttar istället.



Kommentarer
Postat av: Malin Andersson

Vad kul att du var på vår spelmansstämma och att du hittade en tavla på vår loppis du gillar.
Lycka till med flytten.

Hälsningar
Malin Andersson
Verksamhetsledare
Fagersta Västanfors hembygdsgård.

2013-08-09 @ 12:14:23
URL: http://www.hembygdsgarden.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0