Åh vad roligt!

2013-02-26 ♥ 18:20:03 | Kategori >> Allmänt | KOMMENTARER (0)

Fakta:
Hårfärg: Blond i olika nyanser
Längd: 170 cm
Frisyr: Ingen
Ögonfärg: Gröna
Skostorlek: 38
Humör: Lite hjärndöd efter allt läsande, och mår lite illa
Vänster eller högerhänt: Högerhänt

 

Tio saker om ditt liv:
Har du nånsin varit kär? – Ja
Tror du på kärlek? – Ja
Har du gjort något inom kärleken som du verkligen ångrar? – Ja absolut
Har du någonsin fått ditt hjärta krossat? – Så det pangar om det
Har du någon gång krossat någon annans hjärta? – Hoppas det, mohaha
Har du nånsin älskat någon utan att tala om det för honom/henne? – Näe, jag är som en Aspergare, jag kan inte hålla kärlek inne (fast vafan skulle det ha med aspergare att göra över huvud taget?)
Är du rädd för att starta ett förhållande med någon? – Näe knappast, lite för lätt kanske..
Tror du på kärlek vid första ögonkastet? – Jadå

 

Tio saker:
Det där eller det här? – Det där, intressantare med det man inte har..
Kärlek eller rik? – Rik på kärlek? Höhöhö.
Vin eller öl? – Öl då.
Dag eller natt? – Dag
One night stand eller förhållande? – Förhållande!
Tv eller internet? – Internet
Pepsi eller cola? – COLA!
Vild fest eller romantisk hemmakväll? – Sen jag blev gammal så, romantisk hemmakväll
Färgfoto eller svartvita? – Båda känns okej
Telefonkontakt eller face to face? – Face to face

 

Tio ” har du nånsin”
Har du nånsin velat ta livet av dig? – Ja
Har du nånsin gjort något du ångrar? – Ja, finns det någon människa som inte har gjort det så skulle jag vilja få tag på den jäveln (jag tror nämligen inte att den personen finns)
Har du hoppat bungy jump? – Nej aldrig
Har du nånsin varit med i en olycka? – Jag välte med en flakmoppe en gång, det får räcka
Har du nånsin ätit en hel tårta? – Haha nej, men jag skulle verkligen kunna, tro mig
Har du nånsin önskat att någon ska göra sig riktigt illa? – Joodå
Har du nånsin gått på bio ensam? – Nej, det skulle väl ändå vara slutet i så fall?
Har du nånsin tyckt att världen suger? – Rätt ofta

 

Två grejer
Har du någonsin blivit jagad av polisen? – Oh dear God yes, genom hela Fagersta
Sover du helst själv eller med någon? – Alltid med någon!

 

Skulle:
Skulle du vilja vara längre? – Nej
Skulle du vilja kyssas nu? – Ja gärna.

 

Kan:
Kan du röra på öronen? – Det tror jag inte, tänker inte testa heller
Kan du slicka dig på näsan? – Tänker inte testa det heller
Kan du kolla i kors med ögonen? – Ja
Kan dina föräldrar lita på dig? – Jadå
Kan du låta bli att prata på 4 timmar? – Oh yes
Kan du va på en fest utan att dricka? – Nej, varför skulle jag vara det? Vad skulle jag ha att tillföra den festen?
Kan dina vänner lita på dig? – Ja
Kan du tänka att pierca dig i naveln? – Jag har gjort det två gånger + varit gravid så piercingsmycket åker nästan genom piercinghålet bara för att naveln ser ut såhär: :(
Kan du låta bli att spendera pengar i en affär om du har pengar? – Nej varför skulle jag?

 

Har:
Har du pussat någon som är fyra år äldre? – Jadå
Har du haft ett förhållande med någon som är tre år äldre? – Jadå
Har du blivit påkommen när du har haft sex? – Typ, lite halvt sådär

 

Vem:.
Vem älskar du? – Familjen
Vem är den bästa artisten/gruppen? – Det är en del. Fast samma gamla vanliga.
Vem pratade du senast i telefon med? – Tobbe
Vem är snällast i världen? – Ingen
Vem vill du prata med nu? – H
Vem sov du senast med? – ..
Vem vet allt om dig? – Emma vet i stort sett allt

 

Övrigt:
Vem var den senaste du pussade? – Molly
Hur många killtelefonnummer har du inlagt i din mobil? – Ursäkta men jag tänker inte räkna..
Hur många tjejtelefonnummer har du? – Samma där
Gillar du nån nu? – Jadå
Vad gjorde du inatt? – Sov som en stock
Och i förrgår natt? – Sov
Vad gör du innan du ska sova ? – Tänker på nåt mysigt (behöver nödvändigtvis inte feltolkas)
Kan du prata med din mamma om allt? – Jag tror det
Hade du berättat för dina föräldrar om du hade blivit gravid? – Öööh, ja jo
Isåfall hur tog dom det? – Det blev glada över att bli mormor och morfar
Hade du blivit glad om din pojkvän pussade dig? – Jag har ingen pojkvän
Choklad eller glass? – Chokladglass ja
Stövlar eller sneakers? –  Sneakers
Kjol/klänning eller jeans? – Jeans för tillfället



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0