Feb. 13, 2013

2013-02-13 ♥ 21:40:49 | Kategori >> | KOMMENTARER (0)

sitter i soffan och äter rostat bröd och dricker cola, försöker känna efter om jag har någon ork kvar till den fantastiska boken 'lusten att förstå.' imorgon ska jag upp tidigt för att åka på föreläsning i äckeltuna, känner mig inte jättemotiverad. fast nu lät jag överdrivet bitter, det har faktiskt varit en bra dag. jag har handlat och tvättat, hämtade Molly på dagis klockan 14. hemma åt vi tårta för att fira vårat 1,5 år tillsammans. göttans! hon lär sig verkligen nya saker varje dag. idag satt hon och plockade med några gurkskivor och sa åtta, nio, tio. efter att ha sett cirka hundra avsnitt av händige Manny sjöng hon idag "upp och hoppa". min stora tjej.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0