Stress

2013-02-06 ♥ 22:50:37 | Kategori >> Allmänt | KOMMENTARER (1)

Näe fan vad mycket de är just nu. Mycket med skolan och nu  har Molly varit hemma från dagis med förkylning i en vecka så jag har inte kunnat plugga nånting nästan. Samtidigt försöker jag hälsa på Angelina på sjukhuset så mycket som möjligt också. Nu är jag själv dessutom skitförkyld, mår som en kratta och har härjat fram och tillbaka genom snöovädret idag, till tvättstugan, ICA och sjukhuset. Molly är piggare och ska till dagis imorgon, själv ska jag till skolan för seminarie och sen till Angelina, och så hämta Molly såklart. Aldrig en lugn stund!



Kommentarer
Postat av: Joanna

Nämen, vad gör hon på sjukhus?!

Kram

2013-02-13 @ 20:15:27
URL: http://www.frumittilivet.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0