lång sommar

2013-07-14 ♥ 18:15:11 | Kategori >> Allmänt | KOMMENTARER (1)

lugn helg igen. igår var det riktigt jättevarmt så jag gick med Molly till bjurhovdapoolen så att hon fick bada. jag doppade mig åtminstone till knäna, det är skitkallt i den där poolen! på kvällen gick vi hela vägen ner till Tobbes jobb och tog en öl. idag har vi inte fått mycket gjort. Tobbes kompis kom förbi och vi gick och åt pizza, sen däckade både jag och Molly. laddar inför kommande alltför lugna vecka. vad ska man hitta på egentligen? jag är trött på all ledighet. vill faktiskt bara att hösten ska dra igång med jobb och dagis, i Fagersta. med min familj <3



Kommentarer
Postat av: Mitra

Vart har du fått jobb vännen? Skönt att komma nära familjen! Saknar er <3

2013-07-14 @ 20:00:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0