Pusta ut

2013-03-15 ♥ 19:29:56 | Kategori >> Allmänt | KOMMENTARER (1)

Vad skönt med helg! Jag är så trött så jag vet inte vart jag ska ta vägen. Dessutom har jag blivit smittad med förkylning också, så jag är lite extra trött av det också. Molly har vaknat klockan 7 varje morgon hela veckan och varit hemma med Tobbe när jag varit i skolan. Vi har kämpat med grupparbetet som blev rätt bra tillslut. Och jag blev godkänd på senaste tentan och därmed hela kursen! Så stolt!
Vi fick provsvaren idag på att Molly inte är glutenintolerant. Jätteskönt att veta det även om vi införskaffat allt glutenfritt, mjöl, bröd, pasta osv. Bara att slänga det då.
Imorgon ska jag äntligen få titta på lägenheten vi kanske ska flytta till, ska bli så spännande!



Kommentarer
Postat av: Sanna

Sv:Tack så jättemycket! :)

Hoppas att du blir frisk snart.
Grattis till avklarad kurs! Vad superbra!

2013-03-17 @ 07:13:35
URL: http://insaniacparttwo.blogspot.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0