update 2

2013-10-13 ♥ 21:49:15 | Kategori >> Allmänt | KOMMENTARER (0)

Molly har kommit igång ordentligt med dagis. äter bra, sover bra, leker bra. men hon blir ledsen när jag går, lyckligtvis brukar det ju bara vara så i början. på eftermiddagarna har vi faktiskt promenerat hem, det tar en halvtimme, men det har gått bra hittills.
imorgon börjar "inskolningen" på jobbet, jag ska lära mig ställena och sen jobba järnet, ska bli kul faktiskt.
i fredags kom Tobbe. hela gårdagen gick åt till städning och rensning, för hans del, jag och Molly höll oss borta för att jag inte klarar av kaoset. idag har vi varit på kalas hos Tommy, Tim och Emil. Tommy och Tim fyller år imorgon. efter kalaset, med en supertrött Molly som inte sovit middag, åkte vi med Emma och Angelina till Madeleine och Celine så barnen fick leka lite till. jag är så trött så ögonen går i kors och Molly sover som en stock.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0