helg!

2013-09-27 ♥ 23:18:44 | Kategori >> Allmänt | KOMMENTARER (1)

sitter här med tända ljus, musik och njuter av fredagkvällen. äntligen helg! jag har inte haft helg på tre månader. med det menar jag då att alla dagar har varit likadana, men nu kan vi äntligen skilja på vardag och helg nu när vardagen sparkats igång. i tisdags började Mollys inskolning som har gått fantastiskt bra, speciellt idag när jag kunde lämna henne en stund och det gick hur bra som helst. efter dagis var hon så glad och pratade hela tiden om allt! jag blir så glad när det känns så här bra, även om det finns en del som är rätt tungt nu också. men det klarar vi.




Kommentarer
Postat av: Sanna

Det låter ju jättebra!

2013-09-28 @ 01:14:26
URL: http://insaniacparttwo.blogspot.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0